    From: "Nemo" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Uwaga !!! na Magdalena "Maddy" Wołoszczyk !!!
    Date: Sat, 30 Aug 2003 20:48:23 +0200

    Witam,
    raz jeszcze podkreślam - chamstwu należy się przeciwstawiać. W każdej
    formie, postaci, etc. Ale - "fart' - weź pod uwagę rzecz następującą: są
    ludzie i taborety. Z takimi nie da się polemizować. Ja - dla przykładu nie
    biorę udziału w "dyskusjach", gdzie widzę, że post "pachnie" na odległość.
    No - chyba, że poniesie mnie i powiem co myślę, aczkolwiek w sposób
    kulturalny. ALE DOSADNY! Przyjąłem zasadę - nie wdawania się w dyskusję,
    jeśli ktoś jej nie potrafi prowadzić.

    Pozdrawiam serdecznie.