  • Data: 2003-09-02 06:29:16
    Temat: Re: Uwaga !!! na Magdalena "Maddy" Wołoszczyk !!!
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drodzy koledz i koleżanki.
    Dziekuję za wyrazy poparcia.
    Az mnie zadziwiły, zważywszy na fakt ile osób mogło sie czasem poczuc
    urazonych moim sarkazmem czy też wyrażanym głośno zniecierpliwieniem.
    Niemniej, skończmy wątek.

    Nie warto zajmowac się anonimem.
    Nie warto przejmowac sie tchórzem.

    Pewnie jest to którys z typków którzy zasypują mnie mailami z
    kategorycznym żądaniem odpowiedzi na najbanalniejsze pytania a na
    sugestię żeby poczytali grupę odpowiadaja obelgami.
    Ale od czego jest killfile ;-)

    Tam tez powinien na wieki spocząć ten tchórzliwy, podły osobnik który
    obrzuca błotem zza rogu a potem bierze nogi za pas.

    EOT drodzy moi, EOT.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk