  • Data: 2006-05-30 11:50:08
    Temat: Re: Usługi księgowe w Poznaniu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adamski napisał(a):

    > Dlatego Pani jest ksiegowa, a nie handlowcem. Oczywiscie masz racje.

    Ona jest przedsiębiorcą. Nie każdy może być przedsiębiorcą.
    Przedsiębiorca musi umieć się sprzedać. Okazywanie desperacji
    niekorzystnie wpływa na wielkość sprzedaży.
    A jak ktoś jest ekonomistą to trochę zasad marketingu musiał liznąć w
    czasie nauki. Jak nic nie wsiąkło to bieda.
    Znajomość własnego fachu nie znaczy, że człowiek coś w biznesie
    osiągnie, czasem lepiej znaleźć sobie ciepły etatcik i być szanowanym
    fachowcem niż nieudolnym biznesmenem.
    Może stąd ta desperacja?

    Moim największym osiągnięciem nie jest moje biuro (owszem, dużym i
    powodem do dumy i na chlebek z masełkiem daje) ale fakt że parę miesięcy
    temu udało mi się wgrać konkurencję o sporego klienta z innym biurem
    chociaż było tańsze. Czysty PR, przyznam sie otwarcie i parę nic nie
    kosztujących mnie drobiazgów extra do zakresu usług (tajemnica handlowa). ;)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813