  • Data: 2006-05-30 10:40:55
    Temat: Re: Usługi księgowe w Poznaniu
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm.. zdesperowana księgowa.
    >
    > Z założenia przedsiębiorca nie ujawnia za chiny ludowe żadnemu
    > potencjalnemu klientowi że mu na nim szczególnie zależy.
    >
    > To ja ta Panią kasuję za sam PR. Amatorszczyzna.

    Dlatego Pani jest ksiegowa, a nie handlowcem. Oczywiscie masz racje.

    > Adasiu, na pewno reklamą!
    > Po jej przeczytani zapałałam chęcią skorzystania z usług Gotfryda. I to
    > tak przemożną, że nie przeszkadza mi fakt że nie wiem co dokładnie robi i
    > czy jest mi to potrzebne :)
    > Nie poczułeś tego samego?

    Wszystko zalezy jakie to by mialy byc uslugi ;-) (Kazdy kojarzy na miare
    wlasnego zepsucia moralnego)

    P.S. - 1 Ty oczywiscie tez fajnie piszesz na forum, i milo Cie znow widziec.
    ;-)
    P.S. - 2 To byla reklama Twojej osoby i Gotfryda, ;-)

    Pozdrawiam
    Adam