  • Data: 2006-05-30 22:42:11
    Temat: Re: Usługi księgowe w Poznaniu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 May 2006, Adamski wrote:

> [...]
    [...]
    > Wszyscy skoczyliscie na Pania z Poznania, ale moze ona jest mocno
    > zdesperowana. Mysle ze przemyslala wszstkie za i przeciw zanim puscila
    > posta.

    No to byłaby IMO niedopuszczalna insynuacja :>
    Założenie że *umyślnie* łamie prawo prowadziłoby do wniosku...
    no niech tam sobie każdy wyciąga wnioski ;)
    Zgryźliwie założyłem że to z kompetencjami coś nie tak :]

    > Gotfryd, czy Twoja stopka jest reklama, czy informacja ? ;-)

    O żesz ty... no reklamą oczywiście, przecież to że ZUS płacę
    musi być przekonujące dla każdego klienta, co - nie??
    ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)