  • Data: 2005-02-07 17:04:18
    Temat: Re: Urząd Skarbowy w Dębicy - jaja kwadratowe !!!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Feb 2005, bo wrote:

    >+ Tomasz Broma wrote:
    [...]
    >+ > No dobrze, ale co będzie jeśli w US zagubi się deklaracja wysłana pocztą??
    >+
    >+ To samo co ze zlozona osobiscie...

    Boguś, jak masz w ręku dajmy na to kopię VAT-7 z przywaloną pieczęcią
    (datownikiem) US to to NIE jest to samo co dowód nadania *czegoś*
    do US.
    A znając sknerstwo własne i pewnikiem kilkudziesięciu procent czytelników
    niniejszej listy (myślę o jakichś skromnych 98%) ;) to by posyłali
    (ci podatnicy ze mną na czele) PIT-5 (a może i PIT-4) i VAT-7
    jedną przesyłką.
    Ciekawe czego dowodzi później dowód nadania...

    >+ > wysyłając deklarację polecony, bo już chyba nie tak miła pani z US
    >+ > powiedziała 'a skąd ja mam pewność że mi pan nie wysłał pustej koperty?
    >+
    >+ To juz Problem tej pani...

    Ekhmmm.
    "Pan mi WYSŁAŁ pustą kopertę"... :]

    >+ Ja na kopercie pisze co jest w srodku...

    No pięknie. "Mamy kopertę z opisem VAT-7" ;)

    >+ > doręczanie osobiste i grzeczne odbieranie kopii z pieczęcią 'WPŁYNĘŁO'.
    >+
    >+ Bezpieczenstwo kosztuje....
    >+ Np wprawe do US...

    Miałeś na myśli "wyprawę" ?
    Tak. Podejrzewam że mi np. dobrze robi - jeżdżę rowerem... :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)