  • Data: 2008-07-16 17:45:11
    Temat: Re: Umowa sprzedazy i podatek
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mrqs pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > To rozumiem. Sek w tym, ze to nie jest wierzytelnosc, bo po pierwsze primo
    > ja tego nie mam (mam tylko nadzieje na wygrany proces) a po drugie primo
    > wartosc tych roszczen jest kompletnie nieokreslona. Okreslona jest natomiast

    1. Wierzytelność istnieje choćby jeszcze nie była wygrana sprawa sądowa

    2. Co to znaczy, że jest nieokreślona? To, że nie wiadomo jak się do
    tego przychyli sąd, nie oznacza, że wierzyciel nie może określić
    rozmiaru tej wierzytelności. Można podać wiele przykładów
    wierzytelności, co do których jest 100% prawdopodobieństwo, że są nie do
    wygrania przed sądem, ale jako prawa majątkowe istnieją i mają swoją
    wartość (często o wiele mniejszą niż wartość nominalna) - np.
    wierzytelności przedawnione itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz