eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUmowa o pracę + działalność (gdzie najlepiej płacić ZUS)? › Re: Umowa o pracę + działalność (gdzie najlepiej płacić ZUS)?
  • Data: 2011-03-28 10:11:10
    Temat: Re: Umowa o pracę + działalność (gdzie najlepiej płacić ZUS)?
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-03-2011 11:48, Radek pisze:

    > Moja forma opodatkowania to Książka. Księgowość prowadzi mi biuro
    > rachunkowe, więc niestety nie jestem tak biegły w tych sprawach i
    > dlatego dopytuję tutaj.

    To akurat dalej nie wyjasnia, czy skala czy liniowy. Na 99% skala,
    chyba, ze masz dochody rzedu 100tys pln rocznie, ale wtedy, to pewnie
    bys etatu nie bral :). A jezeli skala, to po prostu nie skladasz PIT-2.

    > Rozumiem, że fakt rozpoczęcia pracy u innego
    > pracodawcy zgłaszam po prostu do swojego biura i oni już dopełnią
    > wszelkich formalności, a ja po prostu zapłacę w kolejnym miesiącu już
    > tylko ubezp. chorobowe.
    ^^ zdrowotne

    W zasadzie. (Przy zalozeniu, juz wspomnianym, ze bedziesz wyciagal
    miesiecznie co najmniej minimalne wynagrodzenie).

    --
    Adam