  • Data: 2009-02-04 13:13:46
    Temat: Re: Umowa o dzieło/zlecenie
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisal:
    > Ale nie w tym rzecz. Skoro nie ma skali, to jak ocenić jakość?

    Jak beda chcieli ci obciac wyplate to skale juz znajda :)

    > Bo to są studia podyplomowe i taki wykład uzupełniający.

    Aha, to inna bajka...

    > Poza tym, znam
    > doktorów mających zerowe pojęcie o temacie, więc tytuł wiele nie
    > gwarantuje.

    Nie musisz mi tego tlumaczyc :) Bylem w czerwcu na obronie
    doktoratu. Tematyka niemal identyczna, jak u mojego dyplomanta
    z roku 1995. Poziom nieco nizszy. Niz u tamtego dyplomanta.

    > A do tego doktorów jest dość spory deficyt.

    I pewnie bedzie jeszcze mniej. Magistrow inzynierow tez. Bo nie bedzie
    mial ich kto uczyc. Place na uczelniach sa nedzne i nikt nie chce pozostac.
    Na tzw. humanistycznych jeszcze ktos sie zatrudnia. Na technicznych wieje
    jak najdalej. Kudrycka zaproponowala stypendia dla studentow na wybranych
    kierunkach technicznych. 1000 zl miesiecznie. Na reke. Asystent, ktory
    ma ich czegos uczyc dostaje na reke 1500 zl. Przeciez to groteskowe.
    Po doktoracie podniosa mu o 200..300 zl.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek