  • Data: 2004-06-08 21:02:31
    Temat: Re: Umowa o dzieło a Vat
    Od: "Tomasz Pietrzak" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W tym roku to jakoś nawet mniej jest niż 45700 (tylko liczy się od maja).
    Ale czy ja mogę prosić o nr art., z którego coś w tej kwestii wynika.
    Próbowałem przeczytać to cholerstwo (Ustawę znaczy się), bo też mam sporo
    umów o dzieło, ale po 20 stronach mam dość, nie wspominając, że mam
    wrażenie, że niewiele z tego pojmuję.

    tp