  • Data: 2002-07-11 12:17:47
    Temat: Re: Umowa cywilna kupna sprzedaży
    Od: "atoni" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj ...

    > Za sprzedaż nie ma już opłaty skarbowej tylko podatek od czynności
    > cywilnoprawnych PCC ( o ile się wiem obowiazuje on od umowy sprzedaży
    > powyżej 2000 zł). Jeśli tak jest to nie musisz go płacić ( 1500zł)

    Zasięgnąłem dodatkowo opinii w US i wychodzi na to, że kwota
    ta wynosi 1.000 zł. Jeśli większa, należy złożyć deklarację
    PC 1 podpisaną przez sprzedającego, w ciągu 14 dni
    i szczegółowy wykaz przedmiotów i części licząc po cenie rynkowej.
    Więc ktoś nie może sprzedać np. za symboliczną cenę przedmiotów
    i urządzeń lub części pozostałych po działalności w zakresie usług
    instalatorskich po zmarłym właścicielu ? Jak to jest ?

    Dzięki za pomoc i naprowadzenie na właściwy trop...:)
    Pozdrawiam: atoni