  • Data: 2002-07-13 22:53:13
    Temat: Re: Umowa cywilna kupna sprzedaży
    Od: "atoni" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziękuję za pomoc i wyjaśnienia.
    Mam jednak jeszcze jedno pytanie. O co chodzi w deklaracji
    PCC 1 w części E , " Informacja o zwolnieniu od podatku
    od czynności cywilnoprawnej " - pole 41 - " Jeden z podatników
    jest zwolniony z podatku" ( zaznaczyć właściwy kwadrat) tak- nie.
    Poza tym nie wiem gdzie na tej deklaracji wypełnić, która ze stron
    ma obowiązek odprowadzenia podatku.
    Z góry wielkie dzięki.
    Pozdrawiam
    atoni