  • Data: 2005-12-18 15:15:01
    Temat: Re: Ulga remontowa a umowa użyczenia
    Od: "alug" <o...@k...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " nocosty" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dnulok$ra2$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Sytuacja: mieszkanie komunalne zamieszkuje matka z dorosłą córką, matka
    > wykorzystała ulgę remontową. Czy córka może odpisać od podatku pozostałą
    > część
    > remontu wspólnie finansowanego? Czy wystarczającym tytułem prawnym w jej
    > przypadku będzie umowa użyczenia (bezpłatnego)? Jeżeli tak to czy może być
    > spisana bez notariusza?
    > Pozdrawiam

    Moim zdaniem umowa moze byc nawet ustna.
    Warunkiem jest aby byla zawarta miedzy osoba ktora jest wlascicielem
    mieszkania i kims innym. Mysle, ze mozesz odpisac remont uzyczonego
    pomieszczenia mieszkalnego i ew. wspolnych pomieszczen.
    Niestety na poparcie moich tez mam tylko zdrowy rozsadek.

    Pozdrawiam,
    alug_femina
    PS. Co do umowy uzyczenia jestem pewna.