  • Data: 2005-12-19 10:28:23
    Temat: Re: Ulga remontowa a umowa użyczenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 Dec 2005, Kriss wrote:

    > Mała uwaga - nie musi być właścicielem- wystarczy,że nim włada - a nie posiada-
    > należy odróżnić manie od posiadania

    ...acz w zupełności popierając ideę muszę gorąco zaprotestować
    co do użytego słownictwa :)
    Posiadanie polega bowiem na... władaniu.
    Znaczy najemca, korzystający (przy użyczeniu) a nawet złodziej
    są posiadaczami.
    Stąd "włada - a nie posiada" jest określeniem wewnętrznie sprzecznym :)
    Protestuję żeby kto nie nabrał złych nawyków ;)

    > PS. Gotfryd - odpuść sobie uwagi o podstawie prawnej :-)))))))

    ...a nie nie. Już mam otwarty przed nosem art. 336 KC ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)