  • Data: 2007-03-24 02:04:40
    Temat: Re: Ulga rehabilitacyjna - samochód
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Carrie" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1174675494.810956.197790@e65g2000hsc.googlegrou
    ps.com...

    Na stronie http://www.moneta.pl/artykul/20472/3/Ulga-rehabilita
    cyjna.html
    piszą, że m.in. ulga dotyczy:
    "używanie samochodu osobowego...

    ... do celów związanych z dojazdem na niezbędne zabiegi
    leczniczo-rehabilitacyjne
    z tym odliczeniem, jest parę ciekawych interpretacji, pisałem o tym kiedyś
    pl.soc.inwalidzi.
    W sumie warto chociaż raz w roku skorzystać z dojazdów na niezbędne zabiegi
    leczniczo-rehabilitacyjne ale to w przypadku posiadania:
    I grupy = znaczny stopień niepełnosprawności = całkowita niezdolnośćdo pracy
    i samodzielnej egzystencji
    II grupy = umiarkowany stopień niepełnosprawności = całkowita niezdolnośćdo
    pracy

    W przypadku, który mnie interesuje, podatnik jest pełnoletni i ma
    orzeczenie o lekkim stopniu niepełnosprawności. Jak to się ma do grup
    inwalidzkich, czy to jest III grupa?

    III grupa = lekki stopień niepełnosprawności = cześciowa niezdolność do
    pracy