  • Data: 2007-03-23 19:01:43
    Temat: Re: Ulga rehabilitacyjna - samochód
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Carrie wrote:

    > dowiedziałam się właśnie, że osoba niepełnosprawna może odliczyć od
    > dochodu wydatki na samochód będący jej własnością, w wysokości
    > określonej limitem.
    > Bardzo proszę o możliwie zrozumiałe objaśnienie lub skierowanie mnie
    > do źródła jednoznacznego i wiarygodnego. Z góry dziękuję :)
    > Pozdrawiam, Carrie

    Skoro potrafisz sobie odkopać interpretacje,
    to dlaczego nie przeczytasz ustawy?
    Tam jest prawie dokładnie, to co w tych interpretacjach,
    tylko czytając ustawę masz pewność, że tak właśnie jest,
    a nie że autor sobie napisał.
    Art 26.1 pkt 6) i dalej art 26.7a i dalsze literki
    Tam jest pełno wariantów bycia opiekunem/niepełnosprawnym/
    niezdolnym do pracy/umiarkowanie niepełnosprawnym itp
    - ale się na tym klasyfikowaniu nie znam.