    From: "SuperAndzia" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga odsetkowa, a dwoch kredytobiorcow
    Date: Wed, 22 Mar 2006 19:07:16 +0100

    W umowie kredytowej nic nie jest napisane, ktory z kredytobiorcow ma jaki
    "udzial" jest za to zapis:
    "wszytskie zobowiązania Kredytobiorców zwanych łącznie Kredytobiorcą
    wynikające z niniejszej umowy sa zobowiązaniami solidarnymi"

    I co wtedy ? Ile moze odliczyc X ktory jest wlascicielem mieszkania a ile
    moze odliczyc Y ktory nie figuruje na umowie notarialnej.

    Mam jeszcze jedno pytanie. Pierwsza rata kredytu zostala splacona w styczniu
    2006, mieszkanie stalo sie moja wlasnoscia w sierpniu 2006 (wtedy zostala
    podpisana umowa notarialna, natomiast odbior mieszkania nastapil w lutym
    2006).

    Czy moge zaczac odliczac kredyt dopiero w nastepnym roku albo dopiero w 2008
    ?? Czy w takim wypadku musze cos wpisac w zeznanie tegoroczne ?

    PS. Przepraszam Gotfrydzie za wyslanie tego na priva.... :) pomylilam sie
    Pozdrawiam
    Anna