  • Data: 2009-05-23 12:04:00
    Temat: Re: Ulga odsetkowa
    Od: s...@w...pl (P) szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny Panie,

    Moja interpretacja jest identyczna z Pańską. W tym roku po raz trzeci
    odliczam odsetki od kredytu. W poprzednich latach byłem konrolowany przez
    US (I US, W-wa) co do udokumentowania przysługujących mi odliczeń od
    dochodu/podatku, w tym odliczeń odsetek od kredytu. Odliczałem w sposób,
    jaki Pan uważa za właściwy. Urzędnicy w poprzednich latach akceptowali bez
    zastrzeżeń moje wyliczenia. W tym roku kontrolująca urzędniczka podważyła
    moje rozliczenie, twierdząc, że należy stosować wzór z broszury
    informacyjnej MF. Z rozmów ze znajomymi spłacającymi kredyty i
    odliczającymi odsetki wiem, że niektóre US po dyskusjach (np. W-wa
    Bielany) zgadzają się na Pańską (i moją) interpretację zapisów ustawy.
    Moja sprawa jest na razie w zawieszeniu. Czekam na rozmowę z naczelnikiem
    urzędu, choć na wiele nie liczę. Jestem ciekaw, czy udało się Panu uzyskać
    interpretację na piśmie.

    Z poważaniem,
    PP

    --