  • Data: 2009-12-04 17:34:36
    Temat: Re: Ulga internetowa a faktura
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Dec 2009, cef wrote:

    > Za wystawienie? Czy za wysłanie?

    Racja. Za wysłanie :)

    > Kiedyś - z 8-10 lat temu- Idea kasowała za wystawienie duplikatu faktury.
    > Może ktos protestował, bo zmienili to na
    > opłatę za wysłanie, albo jakoś tak i żaden sąd ich nie gonił na razie.

    Ależ któryś z dwu operatorów ma taką opłatę i dzis: chyba Plus, jak
    nie to TPSA, bo już przypadek że chciałem duplikatu i za to zapłaciłem
    miałem.
    I rzecz jasna (IMO) ZA DUPLIKAT mogą brać.
    Klient życzy sobie gubić dokumenty, klient płaci za ponowną
    wysyłkę, klientowi wolno ;)

    > Więc myślę, że długo będziesz czekał na taki wyrok.

    Pisałem o czekaniu na wyrok w przypadku żądania opłaty za "pierwotną"
    fakturę.

    > Wedle uznania: uważam, że to jedynie kwestia regulaminu, który
    > może teraz ma jakieś tam niedociągnięcia, ale jak zacznie się dłubanie przy
    > tym, to eksperci
    > wymyślą taką usługę zgodną z prawem telekomunikacyjnym, że zostanie tak jak
    > jest.

    Omawiany był o ile się nie mylę *teoretyczny* przypadek, kiedy ktoś
    sprzedaje usługę w dwu wersjach, różniących się TYLKO ceną oraz
    formą faktury. Nie duplikatów, oryginału faktury (ja nie zaprzeczałem,
    że dostałem oryginał, nie reklamowałem "niedotarcia").
    Jak się mylę co do tego nad czym dyskutujemy, to proszę o korektę ;)

    pzdr, Gotfryd