  • Data: 2009-12-04 06:49:40
    Temat: Re: Ulga internetowa a faktura
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Wedle uznania.
    > Z chęcią poczekam na wyrok w sprawie różnej odpłatności za usługi,
    > które różnią się jedynie formą faktury - jak nic będzie to
    > "ukryta odpłatność za wystawienie dokumentu".

    Za wystawienie? Czy za wysłanie?
    Kiedyś - z 8-10 lat temu- Idea kasowała za wystawienie duplikatu faktury.
    Może ktos protestował, bo zmienili to na
    opłatę za wysłanie, albo jakoś tak i żaden sąd ich nie gonił na razie.
    Więc myślę, że długo będziesz czekał na taki wyrok.

    Wedle uznania: uważam, że to jedynie kwestia regulaminu, który
    może teraz ma jakieś tam niedociągnięcia, ale jak zacznie się dłubanie przy
    tym, to eksperci
    wymyślą taką usługę zgodną z prawem telekomunikacyjnym, że zostanie tak jak
    jest.