  • Data: 2009-12-01 15:23:58
    Temat: Re: Ulga internetowa a faktura
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Dec 2009, Liwiusz wrote:

    > Doprawdy w momencie składania deklaracji? IMHO nadinterpretujesz :)

    A co, też mi się coś należy ;)
    Niemniej próba wykręcenia się od odpowiedzi na pytanie: "to na jakiej
    podstawie dokonał Pan odliczenia, skoro mamy dowód, że f-ry Pan
    nie miał?" może być... interesująca.

    > Co nie zmienia faktu, że samo wysłanie faktury za darmo już nie musi być.

    Przecież w przepisie jest, że "dostarczenie".
    Fakt, nie muszą wysyłać - może (ich) pracownik przynosić.

    > Na przykład: internet w promocji z fakturą elektroniczną za 20zł/miesięcznie
    > lub z fakturą papierową za 30zł/miesiąc.

    Art.5 KC jak nic.

    pzdr, Gotfryd