  • Data: 2009-11-19 08:17:16
    Temat: Re: Ulga budowlana
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adramelech pisze:
    > Witam
    >
    > Czy istnieje jeszcze coś takiego jak ulga budowlana?

    Nie, juz dawno nie ma.

    > Przegoglowałem archiwum tej grupy, ale od kilku lat ten tamat nie pojawia
    > się...
    Bo nie ma tematu.

    > Za kilkanaście dni odbieram mieszkanie od dewelopera, bede je wykańczał.
    > Czy istnieja jakaś ulga od podatku za matariały jakie kupie do wykończenia
    > mieszkania?

    Zainteresuje się zwrotem VAT od materiałów budowlanych.
    Jeżeli kupujesz materiały które przed majem 2004 obłożone były stawką
    VAT 7% a teraz mają 22% to możesz dostać zwrot różnicy między tymi
    podatkami.
    Na stronach MF jest cały dział o tym plus gugiel na pewno wyrzuci ci
    multum linków.

    > I jeszcze jedna kwestia. Żeby kupić nowe mieszkanie sprzedałem stare, i
    > obecnie jestem bez meldunku. Gdy będe brać fakturę to jaki podać adres?

    Najbezpieczniej na taki, jaki masz zgłoszony do US jako adres zamieszkania.

    > Aktualnie nie mam żadnego adresu,

    Podane bez żadnych warunków brzegowych to jest niemożliwe fizycznie,
    chyba, że mieszkasz pod mostem ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813