  • Data: 2009-11-19 08:03:22
    Temat: Ulga budowlana
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy istnieje jeszcze coś takiego jak ulga budowlana?
    Przegoglowałem archiwum tej grupy, ale od kilku lat ten tamat nie pojawia
    się...

    Za kilkanaście dni odbieram mieszkanie od dewelopera, bede je wykańczał.
    Czy istnieja jakaś ulga od podatku za matariały jakie kupie do wykończenia
    mieszkania?
    I jeszcze jedna kwestia. Żeby kupić nowe mieszkanie sprzedałem stare, i
    obecnie jestem bez meldunku. Gdy będe brać fakturę to jaki podać adres?
    Aktualnie nie mam żadnego adresu, mogę na FV za materiały budowlane podać mój
    przyszły adres, pod którym bedę niedługo zameldowany?
    Gdzie mozna znaleźć liste materiałów objętych ulgą(o ile ona ciągle
    istnieje), bo w necie widze same stare materiały, z konca 2005 roku.
    Np http://www.pit.pl/att/wykaz_materialow_budowlanych.p
    df
    Jest cos nowszego?

    Pozdrawiam!