    From: "Daniel Chlodzinski" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulepszanie komputera - amortyzacja?
    Date: Fri, 4 Apr 2003 09:01:33 +0200

    hADeSik wrote:
    > ###----- w odpowiedzi na list od Makki -----###
    >
    > zacznijcie od lektury tego:

    http://arch.rp.pl/a/rz/2003/03/20030318/200303180011
    .html?k=on;t=20030220200
    30322

    Czytalem ten artykul ale mam jedna watpliwosc. Kupujac komputer moge go
    wpisac do wyposazenia jesli jego wartosc nie przekracza 3500 zl, jesli
    przekracza to do EST. W artykule pisze ze uzywany (stary i zdezelowany )
    trzeba wniesc do EST. Czy to oznacza ze nie moge go wpisac do wyposazenia ??
    Jego wartosc stanowczo nie przekracza 3500 zl ??

    Druga sprawa, jesli zakupie do niego pozniej nowa karte grafiki czy
    procesor, stary sie zepsol lub zestarzal to jak to mam traktowac taki zakup.
    Jesli komputer bedzie w EST a zakup nie przekroczy 3500 zl to nie bedzie to
    ulepszenie, ale co zrobic z komputerem wpisanym do wyposazenia.
    Jest wogle cos takiego jak ulpeszenie wyposazenia ?? Albo wymiana podzespolu
    wyposazenia ???

    Daniel