  • Data: 2002-02-14 22:02:18
    Temat: Re: Ujemne saldo w raporcie kasowym
    Od: "kptNemo" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości
    news:a4gk7g$se3$1@news.tpi.pl...

    > Ciekawa ta chronologia :-)
    > Jak mozesz wyplacic pieniadze jak ich w kasie nie masz?
    > Pracownik podpisze KW, ze otrzymal pieniadze ktorych fizycznie w kasie nie
    > bylo?
    > Interesujace :-))
    > To co mu wyplacicliscie?
    > Czyzby "superata"?

    No właśnie problem w tym, że pracownik wyłożył swoją własną osobistą gotówkę
    !
    Bo musiał coś kupić żeby zrobić co miał do zrobienia w terenie....

    Następnego dnia kasa fizycznie była i pracownik może podpisać KW z tą datą.
    Ale fakturę mamy z dnia poprzedniego a tego dnia nie było na nią pokrycia w
    gotówce.

    Czy w raport kasowy mogę wpisać datę KW zamiast wcześniejszej daty
    wystawienia faktury i faktycznego zakupu ???

    Czy wyłożenie przez pracownika własnej gotówki jest niedopuszczalne bez
    podpisania jakiejś bzdurnej umowy pożyczki?

    M.