  • Data: 2011-05-26 10:20:30
    Temat: Re: Udzielenie licencji itp. = stawka 8%
    Od: Pendrive <P...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-25 16:58, tomek pisze:

    > Ciekawa sprawa, ale pozwolisz że pozostanę sceptyczny póki nie
    > przeczytam pytania, na które odowiedział MinFin ;)

    "Czy udzielajac licencji na uzytkownanie oprogramowania podatnik może
    stosowąc stawkę 8 %":), a zalozenie ze sprzedaje w sposob zorganizowany
    i ciagly w celach zarobkowych w ramach Dg stworzony tylko przez siebie
    program zarowno w wersji elektronicznej, jak i na cd, dvd, pendrive ,
    zarowno uzytkownikom koncowym nieprowadzacym DG, prowadzacym czy
    dystrybutorom. To tak w skrocie. Oczywiscie wspominajac o wersji na
    nosniku wsparlem sie wyrokiem sadu administracyjnego w skladzie 7
    sedziow ktory mowi o tym ze nosnik jest jedynie czynnoscia wykonawcza w
    stosunku do nabycia licencji wiec nie dalem duzego pola do popisu.