  • Data: 2003-01-24 22:55:51
    Temat: Re: Ub. zdrowotne
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żeby ci się nie zdawało że swoboda DG jest aż taka ;>, to
    > *uchwalono* że zarabiasz najmniej 60% a najwyżej 250%
    > średniej krajowej.

    Ciekawe dlaczego to tylko w ZUS taka zasada obowiązuje.Fajnie byłoby aby
    podatek dochodowy też pod taką regułę podlegał.
    Jeśli to wprowadzą to proszę pamiętać że ja to wymyśliłem (chyba) i
    należą mi się tantiemy z racji prawa autorskiego.:-)))

    > FYI: płacę nieco więcej niż minimum. Nie mam problemu ze
    > zmianami "średniej krajowej" :)

    Nie chwal się -ja byłem pierwszy bo płacę tak od zarania dziejów,czyli od
    początku reformy :-)) i miałem przez to problemy w US, bo kazali mi
    korygować PIT-5 z powodu niewłaściwej wysokości składki na UZ. No cóż na
    początku każdej reformy są problemy i kogoś trzeba przeczołgać.
    Ale mój czołg był lepszy i wygrałem.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet