  • Data: 2003-01-28 09:31:33
    Temat: Re: Ub. zdrowotne
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Sark" > > >> Polecam

    > podstawie wyszło to 1,93 %. W "sprostowanym" załączniku nr 2
    >
    > Cytat ze stronki ZUS:
    > Od 1 stycznia 2003 r. składkę na ubezpieczenie wypadkowe w wysokości 1,93%
    > podstawy wymiaru (tj. 50% najwyższej stopy procentowej ustalonej na dany rok
    > składkowy dla poszczególnych grup działalności) opłacają:
    > -płatnicy podlegający wpisowi do REGON, zgłaszający do ubezpieczenia
    > wypadkowego nie więcej niż 9 ubezpieczonych

    THX, też byłem na tej stronce tylko najwyraźniej czytanie zaczałem od:
    "Krok 2 - Sprawdzenie, do jakiej grupy działalności należy płatnik (...)"

    niezauważając co napisano ciut powyzej:

    "Uwaga!
    Płatnik składek zgłaszający do ubezpieczenia wypadkowego co najmniej 10
    ubezpieczonych (według wyżej przedstawionej zasady wyliczenia) przechodzi do
    kroku drugiego." :))

    Dla zainteresowanych link:
    http://www.zus.pl/ref_99/porad12/porad12.htm#_I

    ---