  • Data: 2003-01-28 00:27:18
    Temat: Re: Ub. zdrowotne
    Od: "Ryszard G" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sark" > > >> Polecam

    > Albo ja czegoś nie zauważyłem alby Ty wiesz znacznie więcej. na jakiej
    podstawie wyszło to 1,93 %. W "sprostowanym" załączniku nr 2

    Cytat ze stronki ZUS:
    Od 1 stycznia 2003 r. składkę na ubezpieczenie wypadkowe w wysokości 1,93%
    podstawy wymiaru (tj. 50% najwyższej stopy procentowej ustalonej na dany rok
    składkowy dla poszczególnych grup działalności) opłacają:
    -płatnicy podlegający wpisowi do REGON, zgłaszający do ubezpieczenia
    wypadkowego nie więcej niż 9 ubezpieczonych

    Ryszard G.