eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTowary handlowe + pozostałe wydatki na jednej fakturze › Re: Towary handlowe + pozostałe wydatki na jednej fakturze
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Towary handlowe + pozostałe wydatki na jednej fakturze
    Date: Sat, 26 Jan 2008 10:31:40 +0100

    On Fri, 25 Jan 2008, Kriss wrote:

    > Jasne , a świstak siedzi i zawija te długopisy i ołówki w sreberka.
    > Piszę powyższe bo; jak sadzę robisz sobie jaja . Jesli ktoś z US to nie daj bóg
    > potraktuje poważnie to - masz przerąbane.

    Nie wiem czy ja mam.
    Praktyka jest taka, że nikt się nie czepia, acz Maddy kiedyś pisała, że
    kontroler zwrócił jej "od niechcenia" uwagę że (bodaj o paczkę papieru
    do drukarki szło) skoro nie jest "używana" (znaczy nie rozpakowana)
    to powinna być "ujęta" na magazynie.

    > rozpoczyna - poprzez przesuniecie ich do " pozostałych wydatków". O ile w
    > trakcie roku jest to dla niego neutralne podatkowo o tyle - przy
    > inwentaryzacji - ma w plecy i to dzieki komu ?

    A co, to może *JA* zapisałem, że spis z natury obejmuje również
    "materiały pomocnicze"? Wedle Konstytucji nie mam takiem mocy
    sprawczej.

    > fe , wstydż się .

    To nie do mnie :)

    > No własnie - bez magazynu ale z modułem predykcji intuicyjnej z akceleratorem
    > fotonowym ,

    A to Twoje nieuzasadnione domniemanie, na cele biurokracji podatkowej
    starczają mi znacznie mniejsze armatki technologiczne :P

    > pozwalajacym precyzyjnie wydać z " nieistniejacego magazynu" ołówki
    > do używania i ując w inwentaryzacji te nie wydane. :-))))))))))))))))))

    Nie psze pana psora, nie muszę nic "wydawać", po prostu nie mam magazynu
    to nie mam kłopotu. A ołówki po prostu "daję do używania", więc dlatego
    nie muszę ich ujmować w remanencie.
    Zauważ, że kontroler o którym był opis nie kazał "przeliczać niezadrukowanych
    kartek", czepił się że paczka tak jak jest kupiona stoi nierozpakowana (i nie
    ujęta w magazynie, który owa firma prowadziła, pewnie na PK).

    > A to ci dopiero - winszuję pomysłu - Kriss

    Mi?
    Nie no, dziękuję za zaszczyt, ale nie czuję się być uprawniony, nie
    do mnie proszę...

    pzdr, Gotfryd