  • Data: 2004-03-08 22:25:52
    Temat: Re: Stypendia doktoranckie, a zeznanie podatkowe??
    Od: "KERA" <a...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli żona jest doktorantką lub była doktorantką i zrobiła doktorat, to
    > stypendium jest wolne. Gorzej, gdy doktoratu nie zrobi i nie zwróci
    > stypendium - wtedy US zapytuje o podatek.
    >
    > Pozdrawiam
    > Kuba
    Dzięki za odpowiedź. Ale jak mam rozumieć, że jeżeli doktoratu nie zrobi to
    US zapyta się o podatek. Dajmy np. że w tym rezygnuje. Czy to oznacza że US
    ma prawo dopytać się o podatek za 2003 r. czy też jeżeli zrezygnuje w tym
    roku i będziemy chcieli rozliczac sie za obecny rok wspólnie na tych samych
    zasadach to oznacza że US dopiero wtedy sie upomni i czy trzeba będzie
    zwracać podatek za rok 2003 lub 2004.