  • Data: 2004-03-06 12:21:51
    Temat: Re: Stawka za przejechane kilometry
    Od: "Krzysztof Milner" <k...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A są jeszcze pracownicy co wierzą, że bedą pracować cztery lata w Twojej
    > firmie i jeździć po 5000 km miesięcznie ??

    Firma ma już 9 lat a pracowników przybywa a nie maleje, rosną też koszty
    więc stąd ta polemika. Jak widać firma się rozwija a nie zwija jak to
    sugerujesz i to nie przez 4 lata a 9 co w naszej rzeczywistości gospodarczej
    nie jest już takie proste i oczywiste.

    Z drugiej strony, jak pracownik wypada mi na autostradę, jedzie jakieś 200 -
    250km w jedna stonę co zajmuje mu nie więcej jak 2 godziny z przejazdem
    przez miasto, wykonuje zlecenie u klienta trwające 2 godziny, potem znowu
    wraca 250km to nie jest to żadna tragedia. Przy takich warunkach czystej
    pracy ludzie się o nią biją. W ten sposób dziennie przejeżdża ok 400-500km w
    komfortowych warunkach. Po 2 tygodniach ma już 5000km. To jest jakaś
    astronomiczna ilość dla ciebie?
    Oczywiście są dni gdzie nie jeździ w ogóle lub robi tylko np ok 100 km. Tak
    więc średnia 4-5 tys km jest raczej dość niska na moją forme pracy, a że mam
    tę niestptykaną w Polsce przyjemność korzystać z autostrad to tym bardziej
    sprawa nie jest tak czarna jak ją malujesz.

    Pozdrawiam
    KM