  • Data: 2005-08-20 06:53:29
    Temat: Re: Srodki trwale DG
    Od: Maciek <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Staszewski napisał:
    > Nikomu nie chce się pisać po raz 376 tego samego.
    > W ciągu ostatnich 2 miesięcy masz w archiwum 100 odpowiedzi na te pytania.
    Wiem, szukalem ale auta za 50 euro nie bylo :)

    > W skrócie: samochód od 50EUR (+akcyza) - albo rybka albo śledź, albo
    > płacimy akcyzę od wartości realnej, albo nie mamy amortyzacji:-(
    Czy na pewno tak? Wg mnie akcyze w Polsce placi sie od wartosci na
    fakturze. A amortyzje od wartosci poczatkowej srodka ktora mozemy
    ustalic np. wg Eurotax.
    Sytuacja bylaby taka jaka piszesz jesli kupilbym ten samochod juz w
    trakcie DG. ale ja dopiero ja otwieram.

    Przeciez ten samochod w Niemcech mogl byc warty te 50E, a w polsce
    stanowi inne wartosc.

    Maciek