  • Data: 2005-08-20 08:20:54
    Temat: Re: Srodki trwale DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 20 Aug 2005, Maciek wrote:

    > Czy na pewno tak? Wg mnie akcyze w Polsce placi sie od wartosci na fakturze.
    > A amortyzje od wartosci poczatkowej srodka

    ...tak...

    > ktora mozemy ustalic np. wg Eurotax.

    A to jest CO NAJMNIEJ SPORNE.

    Przepis pozwalający ustalić WP na podstawie wyceny jest czytelny
    i oczywisty: "jeśli nie można ustalić wartości nabycia".
    Jeśli MOŻNA ustalić - to zgodnie z zasadami ("...nie liczy się własna
    praca podatnika..." itepe) sumuje się kwitki zakupów i opłat.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)