  • Data: 2005-11-14 13:07:58
    Temat: Re: Sprzedaż w Internecie
    Od: Lukasz<k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od ponad dwóch lat zajmuje się układaniem pytań teleturnirjowych (np: Które z
    miast Ameryki Południowej jest największe? - Sao Paulo; itp ). Wiem, że bardzo
    dużo ludzi w Polsce interesuje sie teleturniejami, różnego rodzaju quizami czy
    też zabawami wiedzowymi. Wiem też, że jak na razie nie ma w Polsce pozycji,
    zawierającej tak obszernego materiału wiedzowego, a wiele ludzi szuka,
    nadaremnie jak na razie, tego radzaju książek. Teraz za moją sprawą bedą mogli
    mieć do niej dostęp.

    -> http://usenet.pomocprawna.info