  • Data: 2012-05-09 16:49:22
    Temat: Re: Sprzedaż towaru bez udokumentowanego zakupu
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Na to pozostaje zadac inne pytanie - a czym to się różni od sprzedaży
    > pietruszki, też muszę miec "DG która ma w zakresie" czy jak?

    Nie chodzi mi o to co formalnie zgłosiłeś jako zakres prowadzenia DG,
    ale o to co faktycznie jest przychodem z DG a co nim nie jest.

    Bo jeżeli będziesz codziennie rano sprzedawał pietruszkę, to będzie to
    jak znalazł działalność gospodarcza (pozarolnicza, zakładamy że nie
    hodujesz ich tylko kupujesz od kogoś na przykład).

    Ale, jeżeli wyprzedajesz księgozbiór zgromadzony przez przodków, to
    nijak to nie jest działalność gospodarcza.

    Pytanie - czy wolno w ramach DG dokonywać sprzedaży która działalnością
    gospodarczą nie jest?

    > Wyjasniłem obok - skrypt jest wyjatkowo złym przykładem do porównywania,
    > bo de iure sprzedać można tylko prawo :) (dwuznacznosc słowa "prawo"
    > wychodzi, co poradzić).

    To bardzo dobry przykład, o ile bierzemy pod uwagę skrypt studenta (a
    więc plik papieru zapisany tak czy inaczej, ogólnie egzemplarz) a nie
    skrypt w bashu bądź perlu :).

    p. m.