  • Data: 2006-08-18 19:46:57
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu przed 6 m-cami
    Od: "wojjan" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Umiar" Wystukał na swej klawiaturce oto coś takiego:
    > Witam,
    > sprzedaję auto za 20tys (kupilem za 10tys),

    Jeśli kupiłeś za 10tyś to i mogłeś sprzedać za 10 tyś

    > przed uplywem 6 miesięcy, Kiedy zglaszam sprzedaż do US, na koniec roku
    > czy od razu?

    Z tego co pamietam (też kiedyś sprzedałem przed upływem 6 mcy) zgłaszasz na
    pit na koniec roku

    >Czy jesli na umowie sprzedazy wpiszę 10tys, plus jakies uszkodzenia auta,
    >US moze przyczepić się do tego, gdyz cena rynkowa wynosi 20tys? Czy wogole
    >moze podważyc kwotę wpisaną na umowie?

    Podważyć może ale dlaczego Tobie ? Może zacząć od tego od kogo kupiłeś

    > Dzieki za pomoc,

    Nie ma za co :-)

    Gdybym się mylił to proszę mnie poprawić...