  • Data: 2008-06-10 21:53:10
    Temat: Re: Sprzedaż nieudokumentowana
    Od: "arek" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co do VAT, to jak nie napiszesz *o jakie usługi chodzi* i jak
    > wygląda ich wykonanie, to pewnie nikt zgadywał nie bedzie.

    Tłumaczenie. Dostaję plik z zagranicy, tłumaczę i odsyłam na ich serwer.

    > Możesz sam poszukać:
    > http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatku-o
    d-towarow-i-uslug-1_2_343.html
    > ...jakie jest miejsce wykonywanie usługi (w zależności od tego, jaka
    > usługa jest świadczona).

    Jeśli dobrze zrozumiałem, to w przypadku tłumaczeń miejsce świadczenia
    znajduje się właśnie w kraju odbiorcy.

    Na marginesie: Czy w tej sytuacji mogę wystawiać odbiorcom faktury VAT, tyle
    że z adnotacją, że podatek VAT zapłaci nabywca w swoim kraju członkowskim?