    From: Dominik & Co <d...@c...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż mieszkania bratu
    Date: Tue, 30 Aug 2011 13:15:23 +0200

    W dniu 30-08-2011 12:32, witek rzecze:

    > jak wybronisz takie stanowisko to wygrasz.

    A co tu jest do "bronienia"? Fakt, jak kto
    głupi powie, że "chciał, żeby siostra..." to sam sobie winien ;-)

    > jesli w ktorymkolwiek momencie padnie jakikolwiek argument, ze twoją
    > intencja bylo, zeby siostra przekazała to dalej to przegrasz.

    US może sobie rzucać argumentami do woli, że wie lepiej ode mnie,
    co było moją intencją. Niech to udowodni (np. przedstawi dowód z
    podsłuchu rozmowy, w której umawiam się z siostrą "że jej dam
    żeby ona dała"). Nie ma? Spadać na drzewo.

    Ja zawsze będę twierdził, że moją intencją było obdarowanie siostry.
    Bez _żadnych dodatkowych warunków_. Nic więcej US się ode mnie
    nie dowie :-) A obdarowany może przecież swobodnie dysponować
    tym majątkiem, bo przecież już jest _jego_ (jej). Jakby nie mógł
    swobodnie dysponować, to właśnie wtedy nie byłaby to darowizna
    (bo byłby jakiś warunek) :-)

    --
    Dominik (& kąpany)