  • Data: 2011-08-31 06:39:07
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania bratu
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-08-2011 17:23, witek rzecze:

    > ano może i niestety skutecznie

    Żeby nie było nieporozumienia: ja uważam,
    że nie może (w sensie "nie ma prawa"), ale oczywiście wiem,
    iż może (się tak zdarzyć). W Bolandii urzędas jest nadal
    bogiem :-(

    > dostaniesz pisemko z US, ze naliczyli podatek w wysokosci xy zlotych
    > płatnych w ciągu 14 dni.
    > I niestety będziesz mógł spadać na drzewo.

    Nie, zostaje odwołanie począwszy od IS przez SA, NSA i dalej w Europę.
    A co :-)

    > Podatek jest wymagany nawet jak nie mają racji.

    To ja wiem. Tyle, że potem (w razie niekorzystnego wyroku)
    muszą oddać. A urzędasowi i tak włos z głowy nie spadnie....

    > Nie takie rzeczy potrafia od ludzi wyciągnąć.

    A to ja wiem. Tylko nie mylmy proszę dwóch rzeczy: faktycznego
    stanu prawnego (i skutków podatkowych) z wszechwładzą urzędasów
    (zwłaszcza skarbowych).

    --
    Dominik (& kąpany)