  • Data: 2006-05-09 07:36:45
    Temat: Re: Sprzedaz auta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 May 2006, Budzik wrote:

    > wady prawne czyli np. sytuacja w której auto nie nalezy do sprzedajacego?

    ...albo obciążony jest zastawem, albo nie zostało opłacone cło przy
    imporcie... wszystko co może spowodować że przyjdzie sąd albo w imieniu
    sądu organ egzekucyjny i każde auto oddać albo coś zapłacić.
    Tak streszczając nieściśle :)

    > Jak rozumiem - piszac ze z *podatkowego punktu widzenia* wystarczy f-ra,
    > sugerujesz odwiedzenie pl.soc.prawo z tym samym pytaniem?

    IMO to kupujący powinien ew. sprawdzić na .prawo czy "faktura wystarczy" :)
    Choć... ja wiem... sprzedajacy może by jeszcze pieniędzy chciał ;)
    Pewnie z braku umowy wpisanie terminu płatności na f-rze czy podobne
    ustalenia dokonane *jednostronnie* mogą być sporne: "ale myśmy się umawiali
    że zapłata za f-rę ma być za półtorej roku!!"

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)