  • From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Subject: Re: Sprawozdanie do Marszałka za 2 półrocze 2010
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Sun, 9 Jan 2011 13:23:56 +0100

    tomek w <news:ig9op9$5m1$1@news.onet.pl>:

    > Zdaje się że zrobili częściowe undo odnośnie sprawozdania gazowych w
    > ramach sprawozdania z opłatami za korzystanie ze środowiska,
    > ale nowe sprawozdanie gazowe trzeba chyba (??) wypełnić:

    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2011003
    0004&min=1

    > Zapraszam do dyskusji co tak właściwie trzeba składać i do kiedy...

    Tam do kiedy nieistotne, ważne jaką drogą:

    Na podstawie art. 7 ust. 7 ustawy z dnia 17 lipca
    2009 r. o systemie zarządzania emisjami gazów cieplarnianych
    i innych substancji (Dz. U. Nr 130,
    poz. 1070, Nr 215, poz. 1664 i Nr 249, poz. 1657) zarządza
    się, co następuje:
    [...]
    "6. Raport wprowadza się przez wypełnienie formularza
    raportu, w trybie bezpośredniego połączenia
    z siecią teleinformatyczną, po zalogowaniu się do Krajowej
    bazy, za pomocą identyfikatora (loginu) i hasła
    dostępu."

    Art. 7 ust. 7 rzeczonej ustawy (podkreślenie moje):

    Minister właściwy do spraw środowiska określi, w drodze rozporządzenia, wzór
    formularza raportu oraz sposób jego wprowadzania do Krajowej bazy, kierując
    ^^^^^^^^
    się potrzebą zapewnienia sprawnego funkcjonowania Krajowej bazy oraz
    jednolitości i kompletności danych zawartych w tej bazie.

    Raczej nie kierował się tym podkreślonym, wydając rozporządzenie :O

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]