  • Data: 2011-01-11 15:30:28
    Temat: Re: Sprawozdanie do Marszałka za 2 półrocze 2010
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.01.2011 16:05, Piotrek wrote:

    > Rzuć okiem na to
    > click --> http://tinyurl.com/rejestracja-kobize
    > i na to
    > click --> https://krajowabaza.kobize.pl/informations#
    >
    > Wynika z tego, że "mali" nie muszą się rejestrować i mogą składać
    > "excele" emailem.

    Wieczorem sprawdzę to dokładniej, ale ja nie widzę podstawy prawnej dla
    takiego ulgowego traktowania.

    Za to znalazłem ciekawostkę w owych informations#:

    "Biorąc to pod uwagę, Kierownictwo Ministerstwa Środowiska
    zaakceptowało propozycję KOBiZE polegającą na ograniczeniu podmiotów -
    w pierwszych 2 latach sprawozdawczych - raporty do Krajowej bazy będą
    pochodziły tylko od prowadzących instalacje, którzy na terenie zakładu
    eksploatują co najmniej jedną instalację wymagającą pozwolenia
    zintegrowanego lub pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do
    powietrza. Ocenia się, że takich podmiotów jest około 10-12 tysięcy
    wobec około 200 tysięcy wszystkich podmiotów korzystających ze
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    środowiska oraz wnoszących opłaty."
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Konfrontując to z zaniżoną liczbą 1,7mln firm
    (http://www.bankier.pl/wiadomosc/IBnGR-nie-wiadomo-i
    le-w-Polsce-jest-przedsiebiorstw-2156992.html),
    masz swoje ~10% tych co składają papiery do marszałków :-)

    > BTW, bazując na stanowczym démenti ministerstwa, ze nie jest prawdą
    > jakoby "rolnik z 'kuniem' i arem ugoru" musiał raportować do KOBIZE,
    > wygląda na to że nasi wybrańcy znowu chcieli dobrze a wyszło jak zwykle ...

    Minister nie umie chyba czytać najprostszych przepisów które sam
    stworzył...

    --
    Tomek