  • Data: 2011-01-11 15:04:05
    Temat: Re: Sprawozdanie do Marszałka za 2 półrocze 2010
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-01-11 15:19, tomek wrote:
> [...]
    > a także przez interakcje tych zmian z Prawem ochrony środowiska i
    > wychodzi mi na to że:
    >
    > (*) do 31/12/2012 opłaty za korzystanie ze środowiska "obrabia" się tak
    > samo jak do tej pory, czyli te same formularze etc.
    >
    > (*) niezależnie od powyższego obowiązuje art. 7 tejże ustawy:
    >
    > Art. 7. 1. Podmiot korzystajacy ze srodowiska spo-
    > rzadza i wprowadza do Krajowej bazy, w terminie do
    > konca lutego kazego roku, raport zawierajacy infor-
    > macje wskazane w art. 6 ust. 2 pkt 1--5, dotyczace po-
    > przedniego roku kalendarzowego.
    >
    > do którego mamy rozporzadzenie wykonawcze:

    0004&min=1

> [...]
    > sankcje administracyjne, a procedura uzyskiwania loginu i dane który
    > trzeba podać to jakiś absurd. Przykładowe rubryki:
    >
    > Współrzędne geograficzne: długość geograficzna, szerokość geograficzna
    > Nr identyfikacyjny E-PRTR
    > Kod rodzaju działalności ETS
    > Czas odstawienia w okresie sprawozdawczym
    > Dane dotyczące emitorów
    >
    > Można by domniemywać że mają tu zastosowanie przepisy karne z Prawa
    > ochrony środowiska (w szczególności art. 359), ale do końca 2012r. POŚ
    > nie odwołuje się do tej ustawy emisyjnej więc albo mamy tu lukę, albo

    Rzuć okiem na to
    click --> http://tinyurl.com/rejestracja-kobize
    i na to
    click --> https://krajowabaza.kobize.pl/informations#

    Wynika z tego, że "mali" nie muszą się rejestrować i mogą składać
    "excele" emailem.

    BTW, bazując na stanowczym démenti ministerstwa jakoby "rolnik z
    'kuniem' i arem ugoru" nie musiał raportować do KOBIZE, wygląda na to że
    nasi wybrańcy znowu chcieli dobrze a wyszło jak zwykle ...

    Piotrek