  • Data: 2008-12-14 20:25:05
    Temat: Re: Spóźnienie z zapłaceniem składki zdrowotnej [OT]
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > Wydaje Ci się. Niektórzy się snobują językiem, a inni go używają.

    > Nie przeszkadza mi to. Uważam, że język to narzędzie dla mnie, a nie
    > mój pan i władca.

    I tu się mylisz. Niechlujstwo językowe i tyle.
    To tak jakbyś używał słownictwa wyłącznie na k... i ch...
    i dziwił się, że "snoby językowe" patrzą na Ciebie z odrazą.
    Możesz również zmieniać bieliznę raz na tydzień czy też myć się
    z taką czestotliwością i Tobie to nie będzie przeszkadzać,
    bo to Twój ubiór i Twoja sprawa.
    Pozostaje kwestia zwykłej kultury.