    Date: Wed, 07 Jan 2009 15:16:54 +0100
    From: Arjos <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Skladka na ZUS - skladka pracodawcy

    Herald pisze:

    > Z tych Twoich kilku postów wyłania się postać sfrustrowanego
    > zakompleksionego bankruta. Pewnie Ci nie wyszedł jakiś "byznes" i masz
    > teraz żal do ludzi, grupy pracowniczej.
    > Ponadto sam sobie przeczysz ..raz chciałbyś zwalić by pracownicy sami
    > wypełniali deklaracje, robili przelewy ZUS, czyli by byli ŚWIADOMI
    > biurokracji - a drugim razem masz im za złe że pilnują swoich podstawowych
    > praw jak prawo do urlopu. Jesteś nie konskwentny.
    >
    > A propo podnoszenia wydajności w pracy ... to coś mi się wydaje że tu
    > chodzi o BRAK DOBREJ ORGANIZACJI PRACY - a ta leży po stronie pracodawcy
> [...]

    Z twoich wypowiedzi zaś wyłania się obraz pracownika który jest
    świadomy tylko swoich praw, obowiązki zaś traktuje mocno wybiórczo.
    Nie raz spotkałem takich "ekspertów" od Prawa Pracy którzy faktycznie
    wiedzieli wszystko o tym jak uniknąć wypowiedzenia i tym podobnych spraw
    za to mieli nikłe pojęcie o swoich obowiązkach w świetle KP.

    Pracodawcy są istotnie sfrustrowani bowiem muszą liczyć się z "długimi
    weekendami", a czasem są one zabójcze dla firmy, ale co tam, mamy
    pracowników "świadomych podstawowych praw", i w d**ie mających skąd
    pracodawca bierze pieniądze na wypłaty, prawda ?
    Zaraz powiesz że to jego sprawa i że jak nie potrafi to niech zwinie
    interes, ale jeśli uważasz że jest to uczciwe to znaczy że zasługujesz
    na pracę u "byznesmena krwiopijcy i nieudacznika" ( wiem tacy też
    bywają) i będziecie się boksować wymogami i uprawnieniami zamiast
    współpracować..