  • Data: 2002-05-30 20:19:44
    Temat: Re: Samochód w działal. gosp.
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Zobowiązanie i jego wysokość jest znane już w momencie zakupu.

    Zobowiązanie - TAK
    Jego wysokość - NIE

    | Fakt, że przepisy dają nam 14 dni na złożenie deklaracji i uiszczenie
    | podatku nie ma w tym przypadku znaczenia.

    Żeby trochę sprawę skomplikować - prowadzący KPiR (tak zakładam) rozlicza koszty
    kasowo

    | Podobnie jest z prowizjami i odsetkami od kredytu - nawet jeżeli płacisz je
    | później - to do wartości poczatkowej musisz doliczyć kwotę za okres przed
    | przyjęciem ŚT do używania.

    Tutaj przynajmniej kwestia wysokości zobowiązania nie jest dyskusyjna.
    W przypadku samochodu jest to wartość rynkowa.

    | Ucieszyłam się widząc Ciebie na liście:-)

    Cieszę się, że znalazłem chwilkę.
    Zawsze miło z Tobą popolemizować, ale również zgadzać się.
    Przyznam, że w czasie, gdy nie uczestniczę czynnie w grupie często ograniczam
    się do czytania Twoich postów - odpowiedzi, bo pytań nigdy nie spotkałem.

    pozdrawiam
    majura