  • Data: 2002-05-30 19:58:40
    Temat: Re: Samochód w działal. gosp.
    Od: "Orka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik majura <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ad5vs6$lav$...@n...onet.pl...

    [...]. Zgadzam się z
    > Tobą, że obowiązek podatkowy powstaje w dniu zakupu, ale jego wysokość (co
    moim
    > zdaniem należy traktować jako naliczenie) odbywa się później...

    Zobowiązanie i jego wysokość jest znane już w momencie zakupu.
    Fakt, że przepisy dają nam 14 dni na złożenie deklaracji i uiszczenie
    podatku nie ma w tym przypadku znaczenia.

    Podobnie jest z prowizjami i odsetkami od kredytu - nawet jeżeli płacisz je
    później - to do wartości poczatkowej musisz doliczyć kwotę za okres przed
    przyjęciem ŚT do używania.

    > ...a swoją drogą Twoja natychmiastowa reakcja mnie zdumiewa :-))

    Ucieszyłam się widząc Ciebie na liście:-)

    Orka