    From: Mariusz_M <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochód w DG - tego jeszcze nie było ??
    Date: Thu, 17 Mar 2005 15:35:51 +0100

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > IMO brak podstaw do przyjęcia więcej niż *udokumentowane* koszty.
    No to lipa :( Czyli wartość ŚT - 11.000plnów :( Ale samochód jest wart
    18000tys - na tyle opiewa polisa AC oraz z pewnością jest to conajmniej
    aktualna cena rynkowa..

    > Pas. Dyskusje co trzeba zaliczyć do WP bywały, a nie wiem czy pytasz
    > o WP czy "KUP wprost" ani nie piszesz KIEDY ma nastąpić zakup polisy.
    Zakup polisy nastąpił 03.03, samochód w ŚT jest od 01.03 więc wydaje mi
    się, że w KUP ?

    > IMO wchodzi w WP ! (do amortyzacji).
    Czyli wartość ŚT na wejściu to 11220 (11.000 + 220 podatek) Czy mam
    wprowadzić ŚT o wartości 11k i zwiększyć jego wartość o 220 ?

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz /Maniek/