  • Data: 2008-01-25 18:24:04
    Temat: Re: Samochód - środki trwałe a współwłasność
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Jan 2008, Kriss wrote:

    > Zawiodłem się na tobie - chciałem cię zmobilizować a ty się migasz.

    No... :)

    > Dobra - powiem tak ; dla czynności , którą analizujemy istnieje "nazwa" i jest
    > to po prostu użyczenie.

    [...]
    > W opisanym stanie faktycznym - chyba zgodzisz się , że matka ani syn nie mieli
    > prawa odliczać VAT - przy nabyciu - a co za tym - nie powstaje obowiazek
    > naliczenia VAT przez mamam .

    Zdaje się o użyczeniu ktoś wspominał, to teraz zadam Ci to samo
    pytanie, którym zagiąłeś mnie w zakresie komisu: "Kriss, jakie
    częściowe użyczenie???"
    :>
    Mamy to samo co w zakresie "komisu udziału w samochodzie": nie
    przystaje, bo domniemany "biorca" NIE OTRZYMUJE prawa do używania.
    Powód jest prosty: on już je ma... nie można "otrzymać" czegoś,
    co już się ma!

    pzdr, Gotfryd